mercoledì 9 gennaio 2013

WHEN FASHION MEET CINEMA

Nessun commento:
 
Hi guys.Here are the pictures of the look that I sported yesterday for a first session of balances that define disappointing and short.But okay let's talk about my look, composed of gray wool collone this cold period protects very well gluttony, shirt with skull printing (of which I have a passion) double breasted jacket jeans black shinny and my unfailing all-star. What do you think? and then I notice the model reproduced in bigger than a Star Wars spaceship (don't ask me how because I do not understand anything).

Ciao ragazzi.Eccovi le foto del look che ho sfoggiato ieri per una prima sessione dei saldi che definire deludente e poco.Ma va beh parliamo del mio look, composto da collone di lana grigio che in questo periodo di freddo protegge molto bene la gola, maglietta con la stampa a teschi( di cui io ho una vera passione) giacca doppio petto nera, jeans shinny e le mie immancabile all star. che ne dite? e poi vi faccio notare il modellino riprodotta in grande di una navicella di Star Wars( non chiedetemi quale perchè io non ci capisco nulla).







I was wearing: 
Collone: H&m
Jacket: Ovs industry 
T-shirt: Bershka 
Jeans:Piazza Italia 
Shoes: Converse All Star


DON'T FORGET TO VISIT MY PROFILE ON: INSTAGRAM+FACEBOOK+TWITTER

Nessun commento:

Posta un commento

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff