giovedì 7 marzo 2013

BEATIFULL DAY IN MILANO UNDER THE SUN

 
THAT BELLA  THAT BELLA  THAT BEAUTIFUL. THIS IS WHAT I THOUGHT TODAY SELLING MY MILANO NIGHT ONCE AGAIN FROM THE SUN IN FACT TODAY I CAUGHT THE OPPORTUNITY TO MAKE A WALK IN THE CITY CENTRE AND BETWEEN ONE AND DELIVERY OF MY OTHER CURRICULUM I GAVE ALSO A PEEK ALSO IN STORES (CHE DISAPPOINTMENT)

CHE BELLA CHE BELLA CHE BELLA. QUESTO E QUELLO CHE HO PENSATO OGGI VENDENDO LA MIA MILANO ILLUMINATA ANCORA UNA VOLTA DAL SOLE, INFATTI OGGI HO COLTO L'OCCASIONE PER FARE UNA PASSEGGIATA, IN CENTRO CITTà, E TRA UNA CONSEGNA E L'ALTRA DEL MIO CURRICULUM HO DATO ANCHE UNA SBIRCIATA ANCHE NEI NEGOZI( CHE DELUSIONE)






I'am wearing:
Jacket: Zara
Shirt: H&m
Pants: Piazza Italia
Shoes: Zara
Sunglases: Ray-Ban Aviator bue
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff