lunedì 18 febbraio 2013

SATURDAY COMFORTABLE

Nessun commento:
 
Hello guys good start to the week, and each review these beautiful images of Saturday afternoon I spent with my family around seeing the beautiful day. To this day I wore my warm coat double-breasted black a white camica my pappilon black OVS industry my Zara sweater and comfortable jeans. What do you say do you like?

Ciao ragazzi buon inizio di settimana, e bello ogni rivedere queste immagini relative a sabato pomeriggio,l'ho trascorso con la mia famiglia in giro visto la bella giornata. Per questa giornata ho indossato il mio caldo cappotto doppio petto nero una camica bianca il mio pappilon nero di Ovs industry il mio maglione di Zara e comodissimi jeans. Che ne dite vi piace?





 
I wering:


Koat: Koan
Shirt: Piazza Italia
Pappilon: OVS industry
Jeans: Piazza Italia
Shoes: Van's
Sunglases: Ray-Ban Erika
Wacth: Casio

Nessun commento:

Posta un commento

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff